Nu är det helg :)

Det gick bra idag på jobbet!
Jag fick leka sjuksköterska nå timme eller två då sjuksyrrorna som jag var med hade gått på möte. Jag vart ensam med 8 patienter som skulle ha fika, hjälp med att bädda och bli utskrivna samtidigt! Det vart verkligen full rulle men när klockan vart 17 så lämnade jag över till kvällspersonalen :P
Veckorna går verkligen fort när man jobbar och nästa vecka tror jag blir den 7:e som jag är där och det känns bara bättre och bättre. Dessutom får jag en bra lön och det behövs fyllas på lite på sparkontot då jag planerar för en resa till höst/vintern med raringen :)

Imorgon åker jag till Etuna, jobbmötet som jag och en kollega skulle gå på vart inställt men jag tar en sväng dit för att shoppa lite istället och sen om jag samlar mod så ska jag lämna in en ritning över en tatuering :)
Ska fundera lite så får jag se hur jag gör imorgon.

Nu ska jag försöka ringa till mamma&pappa för att se om de är hemma från sin resa till Marocko, hoppas allt har gått bra och att mormor mår bra.

Ha en bra kväll :)
kram


 

Jag behöver sol och värme nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0