Nykvarn :)

Nu är jag i Nykvarn och sitter vid mammas superdator, raringen fixade ju den så nu är den bättre än min!
Har fått lite fina grejer från Marocko som mamma handlade och nu har jag en massa nya kläder, smycken och sjalar. Shoppade en hel del i Eskilstuna också och snart ska jag titta igenom allt :)
Det är kul att vara tillbaka i sin gamla hemkommun men känslan jag fick när jag gick av tåget var väldigt konstig. Det kändes som om jag kom till en helt främmande stad, inge Mc Donalds, Netto eller 5 min till shopping, det kändes som om man kom till världens ände eller nått och tänk då att man bott här i 20 år...haha det är rätt lustigt!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, sitta med mamma & pappa och kolla på Let´s Dance finalen.
Imorgon har jag en massa roliga planer så jag behöver nog vila så att jag orkar :)

Tar säkert lite kort som jag lägger upp sen när jag är tillbaka i Kholm.
Ha en toppenkväll!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0