Precis vaknat :)

Det känns som om det kommer bli en bra dag idag!
Solen är framme och jag började dagen med att ligga kvar i sängen och läsa min bok :)

Funderar på lite frukost men om 2 timmar ska jag träffa Jennifer för en runda på stan och sen luncha med henne och grabbarna så jag tror att jag väntar till dess, kokar kanske ett ägg och tar lite juice.

Annars har jag inte så mycket planerat idag, städa lite och sen packa inför imorgon, juste jag måste ringa mamma och kolla om de kan hämta oss från båten sen på söndag. Jag hoppas verkligen att tågen går som de ska nu, vi åker efter 13 imorgon så vi har ju gott om tid men det skulle vara trist om det vart inställt eller nått! Jag blir nervös nu när man ska åka tåg, man vet ju inte vad som kan hända efter allt kaos...

Men nu ska jag fixa iordning mig :)
Ha en toppenbra fredag!
kram



Längtar tills det blir vår/sommar och att det blir alldeles grönt överallt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0