Så skönt att det är torsdag!

Det har varit en lång dag idag, imorse var jag snorig och kände mig inte alls peppad att jobba men jag gick dit ändå men jag fortsatte att nysa och hosta. Det skulle vara så typiskt att jag blir sjuk nu när jag har en toppenhelg framför mig! Jag ska försöka kurera mig lite med nå frukt och té.
Annars har det varit en bra vecka! Tiden går fort när man har rolig och jag trivs mer och mer på det nya jobbet och allt omkring känns också bra. Visst det finns alltid något som man stör sig på men just nu känner jag mig rätt nöjd med tillvaron som den är.

Ikväll ska jag titta på tv och sen börja kolla vad jag ska packa inför kryssningen, behöver bara 1 ombyte o nå tandborste men jag vill ha nått fint på mig på lördag så jag ska rota lite i garderoben :)
Bara vi får ut biljetterna nånstans, väntar på att Mickes föräldrar ska komma hem så drar vi till dem och skriver ut, jag orkar inte gå till bibblan nu..


Nu ska jag slumra en stund!
Ha en skön kväll allesammans
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0