Sådär lagom bakis..

Jag och Jennifer ägde Lilla Krog igår, vi hade inte alls planerat att gå ut och göra stan utan sitta hemma hos Jennifer med drinkar och en film. Men vi var på rejält partyhumör så vi gick utan grabbarna ner till Lilla för att fortsätta med drinkar och härlig musik :D
Kvällen var grymt rolig! Vi satt hela kvällen på Lilla och snackade med en massa sköna typer och dansade i toakön, jag borde skapa en ny facebookgrupp som heter " Alla i toakön måste dansa!" :D
Det var en skön stämning!

Idag mår jag som jag förtjänar, tror att jag klämde i mig 7-8 drinkar och jag mår inte ens illa utan känner mig lite orolig i magen och seg. Börjar väl bli lite coolare och inte så mesig som jag va förut ^^
Har tvättstuga och sen tänkte jag ta en promenad till Willys och handla fryspåsar, det är solig och rätt varmt ute så jag ska försöka fånga lite solstrålar :)

Nu måste jag ner och fortsätta med tvätten, laddar upp lite bilder sen :)
Tror att Jennifer har en video oxå! haha usch jag var odräglig igår! Men vi hade ju kul!
haha

Ha en skön dag och gå ut i solen om det finns någon i närheten!
kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, jag glömde bort videon. kolla på den nyss, asgarvade xD

2010-03-20 @ 13:10:23
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

haha så hett!

2010-03-20 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0