Söndag

Det har varit en lugn dag idag :)
Har varit på Jysk och köpt en ny bäddmadrass, så skönt att äntligen få ta bort de gamla och hårda och byta mot en mjuk som även passar sängen! Kommer sova som en prinsessa ikväll :)
Sen var vi på Willys och handlade lite inför veckan, det går åt litervis med mjölk och mackor hos oss, vi har mat för en hel barnfamilj just nu men det är skönt att ha kylen och frysen fyllda..

Lägenheten är städad och vi har precis ätit falukorv i ugn med makaroner, jag gjorde couscous för jag är så trött på pasta just nu, det är säkert därför jag har blivit lite rundare om höfterna oxå, all pasta! haha

Imorgon börjar en ny jobbvecka och jag hoppas att den går fort för på lördag åker jag och raringen på kryssning med Galaxy. Det ska bli så kul att bara åka vi två och verkligen mysa :D
Det blir perfekt med en Ahytt med fönster och sen nå god middag och lite taxfree på kvällen :)

Först ska vi bara hitta till värtahamnen ^^

Nu ska jag fixa lite i sovrummet och sen kolla på film.
Ha en skön kväll :)
kram


Från förra kryssningen med Micke, Jennifer & Jesper :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0