The City

Jag sitter just nu och vilar mina ben framför The City,  jag gillar den serien men det är säkert en hel del manus och uppgjorda intriger men jag gillar ju sånt :P
Tidigare var jag ute på en promenad och det va så skönt! Efter en kväll med massa drinkar och flottig mat så känns det ljuvligt att röra på sig och att fånga upp lite av solen :)
Det känns som om våren är på gång iaf här i Kholm, hörde fågelkvitter och man kunde se att snön smälter, nu ska jag bara skaffa lite vårmode sen är jag redo!

När jag kom tillbaka från promenaden var ja vrålhungrig och fixade en räksallad. Den vart så god och nu är jag proppmätt :)

Senare ska jag lägga mig i badet med en bok som jag fick låna av Jennifer. Det blir nog en lugn lördagskväll :)


Nu ska jag vila en stund framför tv:n
Ha en bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0