Tillbaka på land :)

Vi har haft en underbar helg med massa drinkar, dans och taxfree! :D
Kändes bra att komma bort från jobb och vardagen och bara njuta av varandras sällskap utan en massa tjafs om mat och tvätt.. Det kändes som om vi hittade tillbaka till varandra,  som när vi först vart tillsammans, så mysigt :)
Vi gör om det snart igen älskling!
Jag fixar med lite bilder senare idag när jag har tid :)

Börjar en ny vecka med jobb mån-tors och sen får jag se vad som händer ihelgen, är lite sugen på att åka till Södertälje/Nykvarn för att hälsa på lite folk och vara husvakt då mamma & pappa åker till Marocko.. Lillbrorsan ska vara hemma och då måste någon vara där, annars blir det kaos haha. Får se vad som händer..

Nu ska jag fixa iordning mig för att gå till jobbet, idag börjar jag gå själv utan nå extra brevid och jag hoppas att det går bra. Känner mig lite peppad :)

Ha en skön start på veckan så hörs vi senare!
kram


 

Saknar mina brudar från OP3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0