Torsdag 4:e mars

Jag vaknade för en timme sen efter en orolig natt, drömde om jobbet och en massa skumma grejer så jag känner mig lite snurrig och trött just nu. Idag jobbar jag mellan 07.15 till 17.00 och jag hoppas att dagen går fort!
Schemat var fullt och det kommer bli massor att göra..

Igår snackade jag med Jennifer om konserten med Lady Gaga! Vi ska boka biljetter imorgon och jag känner på mig att man måste vara snabb som blixten för att få 2 biljetter! Jennifer ska fixa det imorgon medans jag jobbar :)
Det skulle vara rätt häftigt att se henne live! Dessutom 2 dagar efter min födelsedag :D

Snart ska jag kila till jobbet..
Ha en bra dag allesammans!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0