Usch vilken tråkig dag!

Det gick inte alls bra idag på jobbet, jag har fram tills idag skött mig rätt bra och inte gjort nå större missar och då känns det väl jobbigare när det väl händer! Det låter som om jorden gick under men jag hatar att göra fel!
Jag vet att när man är ny så är det sånt man får räkna med men jag kan inte ta det så enkelt, jag blir helt sänkt när alla tycker synd om en..
Men imorgon är det en ny dag och nya tag! Fan om det så tar mig 1 år att fixa receptionen så ska jag klara det! Jag påminner mig själv om att jag ska vara där till slutet av juni så jag hinner säkert lära mig hur det ska vara.

Annars har jag precis varit och handlat med Jennifer, skönt att få gnälla av sig lite och röra på sig utanför sjukhusets väggar. Skriver  även med min käre bror som fyller år idag, de äter smörgåstårta hos mamma&pappa nu och jag dör av avund! Själv ska jag koka ihop lite makaroner och köttbullar...inte lika lyxigt som smörgåstårta men rätt gott och mättande.

Ikväll ska jag sitta framför tv:n, det blir först Halv 8 hos mig, Desperate Housewifes och sen Cougar Town. Det är såhär mitt liv ser ut just nu, jobb, mat och tv:n, sen lite mys med raringen innan jag däckar av trötthet  :P

Ha en bra kväll!
kram



En jäkligt cool skiss till en tatuering, kommer från Google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0