UVA vs Mava

Nu händer det grejer!
Jag var nere på Mava idag för att kolla lite tider och dagar då jag ska börja min introducering och jag börjar redan nästa fredag. Jag kommer gå allt som allt 2 veckor, då 2 helger och sen 2 fredagar. Det blir alltså 2 fulla veckor nästa månad, jag jobbar på UVA mån-tors och sen är jag på Mava fre-sön. Jag hoppas verkligen att jag pallar det!
Jag kommer säkert sova dålig och må skit efteråt men det är värt det om allt går bra och att jag får vara där i sommar. Jag kommer ihåg när jag satt här i lägenheten och bara kollade på tv i flera veckor, tillvaron var inte alls rolig och man vände på varenda krona. Aldrig igen! Jag erkänner att jag har haft jäkligt mycket tur men man ska inte vara dum att inte utnyttja det utan ta sig så långt som möjligt...
Jag är grymt sugen på att ta en tur i ambulansen också om det finns möjlighet!
Fan va coolt det skulle vara..
Jag känner mig rätt taggad :)

Snart ska jag gå och lägga mig, är helt slut i kroppen och jag har träniningsvärk sen igår. Körde på rätt bra nere på gymmet. Det är skönt att avsluta dagen med lite vikter och en stund på crosstrainern :)

Nu kilar jag.
Godnatt!


Så söta!
American staffordshire terrier

 

Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0