1:a maj! :)

Månaderna går så jäkla fort just nu! Snart är det juni och förhoppningsvis sommar med sol och värme :)
Igår firade vi Valborg genom att beställa hem mat, dricka drinkar och bara ha det soft hos oss först och sen gick vi till Emelie :)
Vi vart ett gäng som satt hos henne och snackade och fortsatte med drinkarna och cider. Det var trevligt!
Vi hann inte kolla på nå brasa men när vi suttit en stund hos Emelie så gick jag och Jennifer hem till mig där vi rökte vattenpipa. Senare fick vi sällskap av Jonas och Jesper.
Vi satt på balkongen med filtar och snackade om allt möjligt, man började piggna till och det kändes skönt att bara sitta. Det gör vi om sen när det blir lite varmare och ljusare kvällar!

Idag är jag seg och ska nog hålla mig inne och titta på tv, kanske ta en snabb promenad för att få lite frisk luft och sen bara vila, knner mig snorig och har ont i halsen så jag får se om jag orkar gå till MAVA imorgon.

Dessutom fyller jag år om 4 dagar! Funderar på om man skulle dra ut och äta nånstans på onsdagkväll eller iaf baka en tårta och bjuda över lite folk :)
Den 8:e maj blir det mer kalas så det får kanske räcka.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund :)
Ha en bra dag!
kram


2 bilder från igår :)

Jag och Rille va danssugna

 

Kvällens värdinna Emelie, Jennifer och jag på hörnan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0