Åh underbara sol! :D

Det är så skönt ute så man skämms när man sitter inne och kollar datorn!
På jobbet var det full rulle från 07.00 till kl 17 då jag fick gå hem, blev bjuden på en massa fika då folk hade bakat och det gick bra idag så jag är helnöjd :)
Efter jobbet gick jag hem och nu har jag och babe fixat mat och väntar på Jennifer& Jesper.
Jag behöver gå ner på stan sen eller nått och ladda mobilen med pengar, kan vara skönt med en promenad i detta underbara väder!
Hoppas det är sånt här väder hela veckan nu!
Då hinner man kanske få lite färg i ansiktet om man sitter nå timme eller 2 :)

Det vart en perfekt start på veckan!
Ha en mysig kväll.

kram


 

Om jag åker till Nykvarn ihelgen så ska jag sitta på tomten och bara njuta av solen, om det nu blir nån sol! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0