Då va det söndag igen..

Det är inge vidare att vakna och vara på dåligt humör men jag känner mig grinig.
Gårdagen vart inte alls som jag hade tänkt och det ör mig irriterad. Jag behövde en rolig kväll efter passen på MAVA.
Vi började här hos mig och stämningen va väl okej, sen stressade vi ner på stan lagom tills alla hade packat ihop sina stånd, då vart ja grinig! Sen gick vi och käkade, lite mat i magen gjorde humöret bättre och efter det gick vi tillbaka hem till mig. Vi satt här, drack drinkar och rökte en taskig vattenpipa..inte ens den ville funka!
Jag vart helt seg efter maten och ville nog bara gå och lägga mig men vi satt här till 21 och sen gick vi ner till öltältet.
Kollade in Kims band som va duktiga och sen beställde vi lite öl och cider..
Det var väl allt. Vi satt där och glodde på folk som var fulla och glada medans jag själv kände mig som en gammal tant... trött och grinig.
Gick hem vid kvart i 12 och gick och la mig..

Idag ska vi tydligen på kalas hos Mickes kusiner och det har jag ingen lust med alls, senare ikväll är det tvättstuga.
Jag måste bli på bättre humör om jag ska orka vara trevlig mot folk.
Lite frukost kanske hjälper...



Jag är nog mest trött efter veckan, så jag är inte arg eller irriterad på folk utan mest på mig själv som inte fixade en rolig kväll som jag behövde. Så jag hoppas ingen tar åt sig mitt taskiga humör..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0