Godkväll!

Jag kollar på ett av de bättre programmen som går just nu på televisionen.
Roast på Berns med Henrik Dorsin :)
Vissa skämt är rätt tunna men det kan komma några riktigt elaka och grymma oxå men sånt behöver man efter en sån superstart på veckan som jag har haft.

Vilken dag! Efter jobbet kändes kroppen som efter ett maratonlopp, ( och då har jag aldrig sprungit ett ) :P
Det var full fart från 07.30-17.00 men det är så det ska vara på måndagar! Var helt slut i kroppen när jag kom hem.

Efter jobbet tog jag och babe en promenad ner på stan för att handla lite. Det slutade med att vi storhandlade på Netto, en massa mat och en ny brödrost :)
Sen har jag bara latat mig, tänkte städa men jag kom inte upp ur soffan förens matlådorna skulle fixas sen var det tillbaka till soffan! Jag har ju 1000 saker som jag ska göra innan fre-lör!
Får stressa som en tok imorgon..

Nu ska jag snart sova, känner mig lite speedad när jag tänker på allt som jag måste göra.
Hoppas jag får sova nå timme iaf.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0