Skönt att få sova ut ordentligt :)

Det är äntligen helg och den här helgen stannar jag hemma och fixar lite i lägenheten, vilar och snart ska jag ner på stan med Jennifer. Ska kolla runt lite och jag är sugen på lite fika/lunch nånstans och bara snacka av sig :)
Senare idag ska vi ner till stadsparken för att kolla in lite band, dödsdemokraterna spelar och jag ska hälsa på Ludvig som är med i bandet. Det regnar en hel del nu men jag hoppas att solen kommer fram lite senare så det blir en mysig kväll.
Ikväll är det även ESC och det ska man väl kolla på, Sverige kom ju inte med men det kan vara spännande att se vilka flummiga bidrag som är med och tävlar och vem som tillslut vinner.

Igår mådde jag inge bra, jag vet inte vad som hände men jag va på kurs under dagen och när jag kom hem fick jag migrän och svårt att andas. Det kändes som om någon stod på min rygg och tryckte ner bröstkorgen, det va skitläskigt! Som om något fastnat i ryggen på mig..
Jag vart lite off mot vissa men jag var helt slut och orolig. Idag känns det bättre och jag har ingen sån känsla i ryggen längre. Om det skulle komma igen åker jag till akuten eller nått, verkligen läskigt!

Nu äter jag frukost och ska göra iordning mig.
Ha en bra lördag och hoppas att ni har lite finare väder där ni är :)
kram



Idag provar jag mitt nya blåa nagellack :)






 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0