Jag har haft en helt underbar helg!

Nu är det måndagmorgon igen och jag känner mig rätt så seg :P
Den här veckan kommer bli lång då jag jobbar fram till lördag men just nu känns det rätt okej, jag har ju haft en riktig kalashelg som jag kan leva på nu ett bra tag!

Först LADY GAGA konserten med Jennifer på Globen! 13.000 i publiken som inte var stilla 1 sekund utan hela tiden klappade, jublade och dansade till hennes grymma låtar! Scenen var cool och hon bytte outfit ett antal gånger men var alltid lika snygg! Bästa låten va Bad Romance som var i slutet, fy fan vilket drag! Hela Globen lyftes och alla vart helt galna! En perfekt konsert helt enkelt :)
Vi åkte hem till Jennifers mamma och stannade över natten för att sen åka tidigt på lördag morgon tillbaka till Katrineholm. Jag var helt slut i kroppen och nu väntade kalas och fest igen!

Vi var inne runt 10.00 på lördagsmorgonen och det var bara att börja städa och fixa inför kalaset :)
Jag stressade som en dåre men på nått jäkla sätt lyckades jag fixa all mat och så innan de första gästerna kom vid 12. Mormor, farmor och pappa var först på plats då de hade smörgåstårtan med sig från mamma, helt grymt god!
Sen kom det fler gäster kring 13.00 och kalaset var igång :)
Helt underbart kul! En skön blandning av släktingar, vänner och nya ansikten. Sandra H och Elin kom och det var det bästa under hela dagen. Ni är verkligen bäst i världen! :D
Sabina, Pontus, Jennifer & Jesper, raringens föräldrar och syskon, mormor, farmor, pappa var också här och gjorde min dag till den bästa :)

Festen fortsatte senare på kvällen då vi satt ett helt gäng här hos oss och drack drinkar, dansade och bara hade det toppen! Vi gick för första gången till Statt Hotell och fy fan vilket ös det var! Vi dansade som galningar!
Kvällen slutade med mat på Mc donalds och sen var det direkt hem till sängen, Sabina och Sandra tog sofforna och inom 10 -15 min sov alla som stockar!

Vill tacka alla som var här och gjorde kvällen till en succé! :D Älskar er alla och lite till!
Vi gör om det snart!

Nu ska jag piggna till och dra mig till jobbet, skulle behöva en ledig dag efter helgen :P
Ha en skön start på veckan!

kramar


Bjuder lite partybilder, det finns en hel del från hela helgen!

=D





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag älskar att ta kort när ni inte märker, det blir ju dom bästa :D

2010-05-10 @ 20:36:39
Postat av: Julia

haha ja jag vill se alla andras bilder från kvällen!

Det var väl inte bara ja som tog bilder? :P

2010-05-10 @ 20:44:02
Postat av: Jennifer

nej nej, jag såg andra ta oxå :P

2010-05-10 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0