Jag känner mig sliten..

Jag längtar till helgen för jag ska vara ledig!
Känner på mig att MAVA vill att jag ska ta några pass men det kommer jag tacka nej till.
Jag ska åka till Nykvarn antingen på torsdag efter jobbet eller tidigt på fredag och sen stanna där över natten, sola, ta promenader och busa med Rex :)
Jag hinner ju knappt se solen när jag jobbar 7-17 och jag har inte satt mina fötter på härligt gräs än så det är på tiden att jag gör det!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, precis kollat på Ugly Betty och nu blir det Desperate Housewifes.
Sen blir det dusch och efter det bedtime

Ha en mysig kväll.

kram

 

Söta Rex :)






Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag fick jobb hela nästa vecka...och jag kom på nu att vi ska ju på bio på torsdagen. Ska jag säga att jag måste gå efter halva veckan? =/

2010-05-19 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0