Lyxfällan

Jag har precis kollat på lyxfällan och samtidigt så kollade jag mina konton med cash.
Jag ska nog göra det till en vana att varje torsdag sätta mig när Lyxfällan börjar och skriva ner alla kloka saker som de gör!

Jag känner mig inspirerad när de börjar sälja saker, gör upp budgetar och stressar personerna i knipa att börja kämpa tillsammans för att få ihop ekonomin. Jag tänker på mig själv och min härliga sambo.

Det krävs verkligen mycket energi och samarbete för att det ska fungera och när jag kollar på lyxfällan så känns det bra! Det skulle vara häftigt att få deras hjälp med att styra upp en månadsbudget som innehåller mat, lägenhet, shopping och sparpengar. Jag skulle aldrig våga anmäla mig till programmet så jag får hålla utkik efter nå bok eller nått.
Jag ska fundera mer på det!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon då det blir MAVA.
Kram godnatt!




Vardagshjältar som tyvärr slutar lyxfällan, men jag hoppas att de ersätter dem med några som är lika tuffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0