Musikal & Storstädning

Jag är speedad just nu, håller på att storstäda inför helgens kalas och jag har 1000 saker kvar att göra!
Vi har gjort klart i vardagsrummet och jag tror att det blir jäkligt bra! Man får helt enkelt sitta där det finns plats!
Finns det hjärterum så finns det stjärterum! :D

Tidigare idag har jag jobbat och det var mycket lugnare idag än igår.
Efter jobbet åkte vi på en musikal som raringens lillebror var med i och spelade bas så då måste man självklart vara där och se till så han sköter sig!
Musikalen var verkligen grym! Alla var superduktiga!

Nu måste jag fortsätta städningen, det hinner säkert bli midnatt tills allt är klart men jag vill ha allt klart innan jag åker till sthlm imorgon!

dET KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUL!
ÅRETS HÄNDELSE ATT SE LADY GAGA OCH FIRA MIG PÅ LÖRDAG!
whoho!

Kommentarer
Postat av: Emma

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

2010-05-07 @ 17:06:04
URL: http://designbymeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0