Nu kom ålderskrisen som en kall dusch...

Imorgon fyller jag 21 men jag känner mig inte så vuxen än.

Jag vet att det låter töntigt men när jag ska fylla år så känner jag mig ledsen..
Ända sen jag fyllde 18 har jag blivit helt nere när det närmar sig födelsedagar.
Man börjar tänka på vad man hunnit göra under 1 år och när man inser att man inte är riktigt nöjd med året så känns det dåligt.
Det har hänt mycket sen jag fyllde år sist, jag bodde fortfarande hemma, jag hade en mysig hund som väntade på att få komma ut på en promenad och just på födelsedagen så dukade mamma & pappa fram en god frukost med blommor och färskt bröd på en silverbricka..
Det är inte värsta saken men det betyder ändå så mycket med de små sakerna.
Jag saknar vännerna och familjen i Nykvarn & Södertälje.

Men om jag ska vända det här till ett roligare inlägg så är jag väldigt glad över det jag har just nu.
Jag har en underbar kille som jag bor med, ett jobb som jag verkligen trivs med och härliga vänner här i Katrineholm också :)
Jag är stolt över mig själv som vågat flytta till en ny stad och får ihop det någorlunda ekonomiskt. Jag lär mig nya saker varje dag och vill lära känna nya människor.
Så än finns det ju hopp!

Det känns bättre att få skriva av sig lite, det är klurigt att förklara hur allt känns men jag är säkert inte ensam om att deppa ihop när man ska fylla år.

Nu ska jag duscha och sen sova, ska krama min babe lite extra och vänta in 12 slaget då jag blir ett helt år äldre.
Jag känner mig nervös :P

Hoppas ni har en bra kväll.

kram


 

Jag försöker peppa mig själv genom att lägga upp en snyggingbild.
Det funkade lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0