Så pinsamt!

Vilken dag det har varit idag!
Den började på sämsta tänkbara sätt genom att jag försov mig 1 timme! De ringde från jobbet och jag vaknade helt snurrig och tänkte " vem fan ringer såhär tidigt?!"
Det är en av de värsta sakerna jag vet, att försova sig och sen springa till jobbet och skämmas när man väl är på plats. Tur för mig att det var lugnt den här morgonen,  de hade knappt märkt att jag var borta förutom när dörrarna var låsta och det inte kom in några patienter :P
Men jag piggnade till och det vart en bra dag ändå :)

Efter jobbet gick jag hem och mötte Natta med Easton och Arne.
Så mysigt att komma hem och mötas av en dregglig hund som är värsta glad! :D
Sen gick jag ut med Natta, först till statt och sen en runda på stan, cirkusen har kommit plus ett langos och munkstånd! Jag vart överlycklig och det kommer absolut bli en langos nåndag! Så jäkla gott, det måste man prova!

Nu kollar jag på tv och har gjort iordning matlådan inför imorgon, alarmklockan är på och sen ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova.


Ha en mysig kväll :)
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0