Skönt att vara ledig :)

Det är Krisi Himmelfärdsdag idag och då är det stängt på operation så jag är ledig :)
Behöver vila lite inför helgen då jag är på MAVA fre-lör.
Känns rätt trist att jag ska jobba när jag kunde vara ledig 4 dagar! Jag har inge lust att vara på MAVA men jag hoppas att det inte är så segt som det brukar, då blir jag lite ledsen.

Det är skitväder ute, regningt och kallt så jag ska nog stanna inne. Raringen ska dra hit några grabbar som ska kolla på film och jag hoppas att jag får göra dem sällskap. Typiskt killgrej att kolla på nå karatefilm :P
Men jag är glad sålänge jag slipper gå ut, vi var och handlade tidigare och det får räcka för idag.

Senare ska jag laga lite mat och sen bara ta det lugnt, läsa klart min bok och kanske städa undan lite grejer som är kvar sen helgen.

Ha en mysig dag idag och hoppas ni har bättre väder!

kram



Jag vill ha tillbaka mitt långa hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0