Toppenhelg nr 2!

Jag har haft en sån jäkla rolig och mysig helg! :D
Åkte till Nykvarn i torsdagskväll och kom dit runt 21, var helt slut men myste lite med Rex och tog en långpromenad. Mamma hade gjort iordning ostrullar och fruktsallad som är två favoriter!
I fredags åkte jag in till Södertälje för att shoppa lite och jag hittade massor med fina klänningar, 2 nya skor från skopunkten och lite basicplagg från H&M :)
Kan ladda upp lite bilder sen!

Senare på fredagskvällen träffade jag Sandra hos henne för att göra iordning oss inför turen till Sthlm!
Vi drack lite cider och gjorde oss partysnygga och jag kände redan då att kvällen skulle bli grymt rolig..
Efter resan med buss och pendeln till Sthlm så träffade vi upp Marcus som är Sandras klasskamrat på centralen och sen åkte vi mot Abrahamsberg :)
Superfint område verkligen! Om jag skulle bo o sthlm så skulle jag vilja bo där, en massa gamlingar, fina grönområden och 20 min till centralen är ju perfekt haha..
Vi träffade upp Avin som vi satt hos och fortsatte kvällen med vin, cider och öl..
Sen var det dags för utgång! :D
Vi åkte till Chaplins Bar där jag hade min studentskiva och det var sig likt, en massa folk som dansade och det var verkligen kul! Sällskapet var grymt då vi ägde på dansgolvet!

Tack Sandra, Avin och Marcus för en grym kväll :)

Vi sov över i Avins lägenhet och dagen efter var det dags att bege sig tillbaka till Nykvarn.
Jag kan erkänna att jag mådde skit på tåget hem! Fy fan värre resa har jag inte varit med om tidigare :P
Speciellt när tåget började kränga och skaka så kändes det som om jag skulle kräkas ner hela tåget..
Fick i mig en Sandys macka och vatten, det räddade min dag!

När jag var tillbaka till Nykvarn var det bara att piggna till, en 3rätters middag med en massa gamla damer och herrar väntade när Lions förening hade 40 års jubileum.
Vilade en timme innan och sen var det bara att börja om, jag hade tillochmed svårt att dricka vinet som serverades! haha då är det illa!

Idag åkte jag hem igen till Kholm och jag känner mig lite piggare, vi har tvättid och snart ska vi åka och storhandla lite. Det ekar nästan tomt i kylskåpet och jag behöver få i mig lite vitaminer!
Det blir en lugn kväll med hamburgare och sen sitta framför tv:n tills det är dags att gå och lägga sig tidigt..

Imorgon börjar en ny vecka med jobb och jag ska till polisen för att fixa nytt pass och ID kort.
Sen får man se vad som händer, det är ju löning snart och då blir det säkert lite mer shopping ^^

Nu ska jag plocka undan lite i lägenheten
Ha en skön kväll!

kram


Jag & Sandra på pendeln not Stockholm :)


Avin, Marcus och Sandra hos Avin i fredagskväll :)


Dammen i Nykvarn som är så himla fin på sommaren!


Ett par av de nya skorna :)


Söta Rex som leker med sin filt :)


Behövde lite energi på tågresan hem mot Kholm, bulle och nå vitamindricka, den va god!



=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0