Firat farmor och Rex :)

Nu sitter jag i mitt gamla rum vid brorsans dator och laddar ner filmer, har med mig min lilla hårddisk och fyller den med en massa actionfilmer!

Åkte hit vid 13 och började med kalas hos min farmor som fyller 76 :)
Vi fikade och pratade om en massa släktingar som verkar finnas i hela Sverige, tänk va roligt att ta en roadtrip och hälsa på alla, allt från skåne upp till umeå! Jag har också släktingar i USA! Det har jag ju alltid önskat för då har man ju sovplats där om man har vägarna förbi!

Efter allt fika så åkte jag och pappa hem för att gratulera Rex som fyller 1 år idag :)
Köpte ett rejält oxben som han fick i present och han vart helt galen av lycka! Sötnosen!

Snart ska jag nog se på nå film och sen ta en promenad med Rex innan det är dags att sova.
Ha en bra kväll!
kram

                                                  Erik Hassle live i tv4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0