Fredag!

Jag gillar fredagar när man vet att man är ledig helgen som kommer!
Idag jobbar jag kväll och det innebär hämtmat och förhoppningsvis är det lugnt.
Imorgon till söndag är jag ledig och det var längesen som jag hade en ledig helg och jag har lite roliga planer :)

Var nere en snabbis på stan och kollade runt lite, det var en massa folk som va shoppingsugna nu när lönen ramlat in på kontot och jag besökte den nya prylbutiken vid Kappahl. Det fanns en massa fina saker! Så gå dit om ni inte varit där och fynda.
Gick även in till systemet och kollade efter nå god cider och hittade julens nyhet som jag ska prova imorgon. Är sugen på att gå ut och jag såg att Statt har nå Dj kväll så man kanske hamnar där

Nu ska jag göra iordning gröt till lunch och sen gå till jobbet..

Ha en kanon fredag! :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0