Monday morning..

Jag är vaken och har precis ätit frukost. Började morgonen med att vattna blommorna och när jag kikade ut genom fönstret mot gatan så såg jag 2 polisbilar varav en va pikebussen och 2 ambulanser, en massa poliser och folk som sprang runt och skrek..
Satte mig en stund och kollade och det var lite spännande, har alltid varit fascinerad av poliser och ambulanspersonal, om jag nångång orkar plugga så blir det nått utav det!

Sen gick jag in på aftonbladet för att kolla om nått var skrivet där och det hittade jag, tydligen en kvinna som blivit knivskadad och att det var ett stort polispådrag..
Får se vad som skrivs mer.

Annars ska jag bara ta det lugnt idag, halsen bråkade med mig imorse så jag skippar träningen. Jobbigt när man vaknar och den känns som sandpapper!

Vid 12 ska jag träffa Jenn&Jesper för sushi :)

Ha en bra start på veckan!
kram


Snygga glasögon! Tyvärr är dom mammas datorglasögon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0