Nu börjar jag min lediga vecka!

Det va kaos idag på jobbet men på nått sätt fick vi allt gjort och vi kämpade bra. Det är såna dagar som man känner att man verkligen sliter!

Kom precis in genom dörren då jag och Micke har handlat lite inför helgen och kommande vecka, imorgon blir det hemgjord pizza och fredagsmys :)
Jag är somsagt ledig nu en hel vecka! Min chef kommer säkert att ringa in mig men jag kan tacka nej när ja känner för det och som det känns nu vill jag ha min veckas ledighet med allt vad det innebär..

Snart ska jag och Jennifer ner till Friskis för att köra skivstång, kan vara skönt att få sträcka ut arm och benmusklerna efter en dag med spring och slit.

Ha en soft kväll!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0