Nu mår jag bra igen :)

Jag tror att mitt onda berodde på alvedonen så de ska jag gömma undan och inhandla ipren istället.

Jag och Jennifer tog en promenad till ICA Maxi som har öppnat här i Kholm :)
Lite roligt när en sån stor kedja kommer hit och det fanns minst 1 miljon saker! Där kan man verkligen handla allt och det är skönt när den ligger på gångavstånd.
Jag kommer nog köpa alla mina julklappar där ^^
Vi handlade och fick stå säkert 30-40 min i kö men det var det värt.

Efter det gick vi hemåt och sen dess har jag hållit mig inne, gick över en snabbis till Jenn som glömde pärlsocker till sitt bullbak och nu väntar jag på att raringen ska komma hem så ska vi fika lite med Natta :)
Senare ska jag laga lite mat och sen kolla på tv som alla andra kvällar..

Imorgon och hela helgen blir det jobb!

Ha en bra kväll..
kram


Jag är så sugen på lussebullar! raringen får åka till Ica Nära och kolla om de har några! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0