Onsdag :)

Det har varit en mysig dag idag, fikat, träffat trevligt folk och ätit god mat :)
Började dagen med att baka en paj som vart suverän! så god att jag ska göra den till julafton!
Mickes mamma och syster kom och fikade och efter det la jag mig i sängen och läste min bok, det är rena drömmen att lägga sig i sängen nu med de nya täckena, det blir så mjukt och gosigt!

Vid 3 gick jag och Jennifer till överskottsmarknaden för att möta upp Sabina och vi gick där en stund tills vi gick in mot centrum och avslutade med en brakmiddag på cafet :)
Vi pratade och har en massa roliga planer som jag hoppas går igenom!

Sen har jag bara varit i lägenheten, plockat lite, tänt ljus och värmt glögg. Nu sitter jag och väntar på min käre sambo som slutar jobbet snart och sen ska jag gå och lägga mig.

Imorgon och på fredag blir det jobb på Mava.

Det var allt för ikväll :)



Bilder från idag

Sabina :)

 

Jennifer & jag :)


Ett berg av nachos!

 

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0