Söndagsmys

Jag har haft en toppenhelg! Lite synd att den börjar lida mot sitt slut men jag har gjort en massa roligt! Igår var vi först på jullunch hos Sabina&Gustav där vi åt supergod mat, bakade julgodis och drack glögg. Vi myste och det var verkligen julkänsla i huset! De hade pyntat och fixat så fint.
Efter all mat och fika så åkte vi in till stan för att göra iordning oss inför en rejäl partykväll.
Jag åkte hem till mig och fixade en grym look för kvällen, va ju tvungen att inviga min nya klänning :)

Vid 19 gick vi till Lisa där vi satt och drack, lyssnade på musik och busade med hennes galna katt..
När klockan närmade sig 23 gick vi till Statt där vi började med drinkar och avslutade kvällen svettiga och glada! :D Det var jäkligt mycket folk och dansgolvet var fullt!. Alla var på topp och vi käkade sen på Mc Donalds och gick hemåt i en snöstorm. Jag var genomfrusen när jag kom in men jag fick upp värmen igen med mina supertäcken och lite sällskap :)

Idag har det varit segt. Huvudet känns lite tungt men annars mår jag skapligt :)
Var nere en stund på stan för bakismat med gänget från igår och för att handla lite grejer. Annars har jag hållit min inomhus. Har vilat, ätit lite mat och plockat i lägenheten.
Ikväll blir det tv och snart ska jag värma glögg och äta en lussebulle från igår. Får fira 1:a advent lite iaf :)

Ha en soft kväll allesammans.
kram

Jullunchen :)

 

Dans på Statt!



=D


Kommentarer
Postat av: sabina

åh så bra vi hade det !

2010-12-08 @ 14:38:50
URL: http://teoteoteo.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det va verkligen mysigt :)

2010-12-08 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0