Trött tjej

Min helg har bara försvunnit, igår jobbade jag och efter det satt jag instängd i vårt sovrum då killarna spelade tv spel och kollade på film, först HarryPotter 6 och sen nå skräck som jag stängde av efter 30 min. Va så himla trött och somnade vid 22..
Idag ska jag jobba kväll och jag hade tänkt att sova ut ordentligt imorse men vaknade vid halv 9 och på rätt grinigt humör.

Imorgon har jag lite ärenden, på tisdag ska jag tvätta och förhoppningsvis åker jag och Micke en snabbis till Shlm för att lämna hans bil och kanske ta en runda i centrum. Jag är ledig mån-ons och jag måste komma bort lite från lägenheten!

Nu sitter jag och gäspar, ska nog vila en stund innan jobbet och sen äta nå slags lunch.

Hoppas ni har en roligare dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0