Update

Jag har varit rätt duktig idag och betat av från min lista :)
  • Frosta av frysen
  • Leta rätt på udda örhängen
  • Rensa i min klädbyrå
  • Köpa skokräm och fräscha till mina skor
  • Storstäda lägenheten
Nyss var jag nere på stan för att kolla in nya butiken B.young och det fanns en hel del fint men priserna var inte riktigt passande för min plånbok, jag tror att det mesta kostade 299-499 men man kan säkert fynda när det blir rea!

Det blir ingen träning idag då mina ben är alldeles ömma från träningen igår och jag har haft ont i halsen sen imorse. Det började sticka redan i onsdags och jag har ingen lust att bli förkyld nu.
Kroppen får vila tills söndag då det blir yoga! :)

Imorgon åker jag kanske till Nykvarn igen, min farmor fyller år och Rex fyller 1 år! Ska kolla på en megastor leksak till honom och sen nått fint till farmor, några tips? Stannar då över till söndagen och hinner fira fars dag.
Det blir en kalas helg! :)


Ikväll blir det hembakad pizza och film med raringen <3

Ha en bra fredagskväll!


En trött Rex med favoritbollen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0