Vaknar upp i ett soligt Nykvarn

Jag åkte till mina föräldrar igår, hade tänkt mig en härlig kväll med mys hos mig, drinkar och sen utgång men allt vart förstört..
Det har varit en jobbig period nu och jag kände bara för att dra iväg. Ville inte stanna en sekund till utan ville hem till mina föräldrar och skrika ut allt ont.
Jag skrek och sen kändes det bättre, hoppade ner i bastun och rev huden alldeles röd och sen direkt till min gamla säng. Somnade som en stock och idag känns det bra igen..

Snart ska jag ta en långpromenad med Rex och sen kolla vad mamma behöver hjälp med.
Stannar här över dagen och imorgon åker jag tillbaka till mitt andra liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0