31:a oktober

Tänk att det redan är den sista oktober! Nu har vi 4 månader med snö, blask, jul och nyår framför oss..
Jag tycker att månaderna går väldigt snabbt, det kändes som om sommarmånaderna varade i 3 veckor och jag hoppas att det blir en kort och strulfri vinter nu.

Idag har man även dragit tillbaka klockan till vintertid men det var inget jag vann något på.
Jag satte min mobil på alarm vid 06.00 för att vara säker på att hinna till jobbet om den inte ändrar sig men så vaknade jag 05.00 istället så jag förlorade en hel timme sömn!

Nu kollar jag på Melrose Place och funderar över dagen.
Först är jag på MAVA mellan 7-15 sen ska jag tvätta 17-21.
Vid 19 är det Puls/Bas på Friskis och jag vill träna men helst skulle jag vilja ligga i soffan hela dagen!
Får se vad som händer :)

Snart ska jag kila, ha en bra söndag!
kram

 

Världens bästa band håller mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0