Börjar veckan med ett pass på MAVA

Jag har en rätt lugn vecka nu framför mig.
Jobbar dagspasset idag på MAVA och sen är jag ledig tis-tors för att sen jobba fre-sön.

Har haft en toppenhelg i Nykvarn, träffat en massa härligt folk, shoppat, ätit god mat och busat med Rex :)
På natten till söndag kom Micke och det var mysigt att gå på marknad tillsammans och senare på kvällen åkte vi hemåt.

Får se vad som händer idag sen efter jobbet, lägenheten skulle behövas städas och kylskåpet fyllas inför veckan. Senare ska jag antingen ta ett pass på Friskis eller gå en långpromenad :)

Nu ska jag göra iordning matlådan och piggna till.

Ha en bra måndag allesammans!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0