Det är fredag och jag vaknar kl 08.00..

Den här dagens känns som en ligga-i-soffan-och-lata-sig-dag!
Jag har ont i magen, känner mig sliten som efter en hård utekväll och har egentligen ingen lust alls till att gå ut i ännu en dag med regn och iskalla vindar..
Men jag måste få i mig nå mat så jag hänger med Jennifer ner på stan för lite lunch och shopping på systemet.

Jag ska ju vara på topp! Är ledig nu fram till söndag men just nu känner jag mig lika färgglad och munter som en grådaskig disktrasa.

Dagen har bara börjat så jag hoppas att det händer något roligt.

Hejsålänge!

Det blir nog Sushi Corner idag, men vad ska jag välja, sushi eller nått helt nytt?

 

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0