Jag har ont överallt..

Jag trodde att jag skulle känna mig stark och tuff efter skivstångspasset men nu känner jag mig som en 80 årig tant!
Jag har ont i hela kroppen! Min ena axel klämmer och ger mig huvudvärk och min svank är stel och öm.
Tjatar på raringen att han ska massera men han kan inte slita sig från datorn, inte riktigt schyst..

Idag har ja somsagt tränat, städat, varit nere på stan med Jennifer och vi åt lunch på vårt stamställe Sushi Corner, nu har jag bara 4 stämplar kvar eller nått tills jag får en gratis lunch! :P
Va inne på Åhlens och hittade en såndär genomsklinlig blus som jag letat efter och nya strumpbyxor.

Vi bestämde oss även för att fixa biljetter till Halloweenfesten som ska vara på Safiren nu på fredag!
Måste hitta på nått att klä ut mig till bara, vill vara nått häftigt men inte lägga ner en massa pengar..
Några idéer?

Nu kollar jag på tv och sen ska jag sova, imorgon blir det jakt efter halloweengrejer! :)

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0