Lördag! :)

Jag befinner mig i Nykvarn hos mina kära föräldrar, bröder och hundkraken :)
Har även varit i Södertälje och träffat en massa härliga idag! Åt lunch med Sandra H, Sandra F, David och Thomas.
Sen träffade jag på Jella och det var evigheter sen! :)
Dessutom kom Elin efter vi hade ätit så jag va helnöjd. Roligt att träffa så många på samma dag!
På stan handlade jag nya tights, leggings och en mössa. Va sugen på mer men efter vi hade ätit så vart jag så seg och ville bara komma ut till Nykvarn för att direkt lägga mig i soffan..

Just nu mår jag lite halvdant efter kvällen igår, har knappt sovit nått natten tills idag så jag ska krypa ner i sängen tidigt.
Måste ha energi till marknaden imorgon och sen blir det en tågresa hem till raringen igen <3

Hoppas ni andra har en soft kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0