Nu är det officiellt höst!

Jag saknar solen och värmen i Bulgarien!
Nu har det varit grått och kallt här i Kholm i 3 dagar och jag börjar bli lite trött på det.
Visst det är mysigt när det regnar, man kan vara inne och mysa men när man vet att man måste ut så känns det inte lika mysigt!
Men nu till nått roligt! :)

Imorgon fram till söndag är jag ledig! Jag har inte direkt slitit ut mig på jobbet men det är ändå skönt med en ledig helg. Imorgon ska jag träna , på lördag åker jag till Södertälje/Nykvarn och på söndag blir det Turinge Marknad :)
Så min helg kommer bli toppen!
Bara det inte regnar och stormar så är jag nöjd!

Idag blir det MAVA men först ska jag fixa ihop lite brunch.
Ha en bra dag!
kram


Vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0