Skönt med en ledig dag :)

Jag gillar att vara ledig på måndagar, det känns som om veckan går så mycket fortare om man får börja på tisdagen!

Idag har jag och raringen varit i Norrköping :)
Vi åkte till MediaMarkt för att kolla lite, sen Maxi och där tittade jag in på Cubus, Gina och Skopunkten.
Hittade ett par skor och sen kände jag mig rätt nöjd. Vi åkte även till plantagen för att handla lite fina blommor och krukor. Avslutade turen på MAX som vanligt!

Nu kollar jag på Top Model och äter vindruvor :)

Imorgon fram till fredag jobbar jag på Mava. Sen har jag helgen fri! Jag vill festa! :)



Det funkar inte med bild från skopunkten men här har ni länken :)

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=251895



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0