Tårta och träning :)

Jag har haft en mysig dag idag :)
Började med en rejäl sovmorgon och efter det åkte vi till Mickes föräldrar för att fira Kerstin som fyller år imorgon.
Där började vi med mat, kyckling och potatis som var supergott och efter det tårta, kakor och bullar i mängder!
Jag åt alldeles för mycket av det goda och bestämde mig för att avsluta kvällen med ett träningspass på Friskis :)

Ikväll körde jag puls/bas och det var det roligaste passet hittills!
Det var inte lika hårt som medel men det var roligare övningar , tänk er boxning med styrka och kondition :)
Det kommer jag absolut lägga till i träningen.

Nu kollar jag på tv och saknar Micke.
Vi berättade för hans föräldrar att vi förlovat oss och de vart väldigt glada. Nu känns det verkligt på nått sätt :)
Har även ändrat statusen på facebook och alla är så söta som grattar oss!

Ha en bra kväll allesammans.
kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0