Vilken dålig start på en fredag!

Jag va dum som gick in på facebook! Såg alla skriva om snö och tänkte jaha, det gäller väl övriga Sverige för jag har inte sett nå snö här i Kholm, men sen fick jag se att folk härifrån skrev snö snö snö! :(
Lika bra att titta ut och vad ser man jo snö!!!!
Jag hatar den här perioden i början av vintern, det är blaskigt, blåsigt och jävligt kallt!
Man inser att skorna man har köpt är för kalla och att vantarna inte alls håller den värmen som de lovat....

Nej ni hör, jag är inge större fan av vintern!

Nu ska jag halka mot jobbet, och vinterjackan åker på!

Ta det lugnt idag så ni inte hamnar med benbrott hos mig på akuten :P

kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jora, alla skriver att dom hatar julen, men sen när de sitter i värmen med all julbelysning så får man en inre värme. Kom över bara...jag ska ta upp allt xD

2010-10-22 @ 08:08:11
Postat av: Julia

Jo det är den känslan som man vill ha, inte all hets och slask! :P

haha ja jag kommer med en bäddsäng och sover där några nätter så jag får njuta av alla julgrejer :P

2010-10-22 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0