2 dagar kvar! :D

Idag är det torsdag och jag har 100 saker som jag måste göra!
Har precis fixat tvätten och skurat golvet så nu får jag vänta tills det torkar, sen ska jag få i mig lite frukost, gå ner till tågstationen och fixa tågbiljetterna inför lördag, vid 12.30-14.30 är det utbildning på jobbet och efter det blir det kanske fika med Sabina :)
Idag ska jag även kolla vad jag ska ha för kläder med mig till Bulgarien och titta så jag har alla papper, pengar och pass.

Imorgon är det fredag och då ska jag träffa Jennifer&Lisa :)
Vi ska ner på stan och senare på kvällen blir det nog utgång, får hålla mig lite lugn så jag orkar åka tåg i 3 timmar sen på lördag mot Arlanda. Men om jag känner mig själv så kommer jag behöva nått lugnande innan jag går på flyget! Gillar inte när man startar och landar :P

Sen har jag nog gjort det mesta :)
Nu vill jag bara komma iväg och jag hoppas att ingen strular!

Ha en bra dag allesammans!
kram

Sist jag var och fikade med Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0