Bilder!

Lions Loppmarknad där hela familjen va samlad, fyndade tjocktröjor, ett brödfat och en gästsäng :)

( nej det är inte trosor som syns, utan mitt blåa linne ^^)




Robban :)




Folk som väntade utanför, folk smet in och då fick man säga till dem :P




Var i Nykvarn och busade med Rex, som ni kan se så älskar han sin boll!
Här ligger han i min säng, mysigt!






Så jäkla söt!



En trött kille <3



Hittade en supercool resväska på Coop i Södertälje, den ska hänga med till Bulgarien! :D
När jag skulle till tåget så vart jag stannad 4 gånger av folk som frågade vart jag hade köpt den, lite roligt!



Det var några sköna och roliga dagar i Nykvarn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0