Bulgarien! :D

Jag och Micke åker snart mot Arlanda :)
Vi kommer vara där runt 2 och vårt flyg lyfter runt 18.20 så vi ska väl gå och underhålla oss några timmar på Arlanda, jag måste köpa en bok och nå tidning till flyget!

Om allt går som det ska så landar vi runt 22.30 i Burgas och ska åka buss nå timme eller 2 mot Sunny Beach!
Sen blir det direkt till hotellet och sen packa upp våra väskor.

Imorgon får vi se vad som händer, jag hoppas att jag får ligga på stranden :D
Sen blir det väl lite shopping och hitta en mysig restaurang!

Det ska bli så skönt att komma bort, min enda semester på hela sommaren!
Känns lite overkligt att vi börjar morgonen i Sverige och kalla Katrineholm, sen avslutar vi dagen i Bulgarien! :D

Jag kommer säkert hitta nå dator som jag kan kolla lite nyheter o sånt i, men det kan nog ta några dagar, nu vill jag bara koppla av :)

Ha det så bra här i Sverige!
kramar



Från ett regnigt Katrineholm till...

 


Vårt hotell i Bulgarien! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0