Finaste <3

Jag och Micke har varit tillsammans i 4 år och 6 månader idag och för varje dag så känns det bara bättre och bättre.
Det är en härlig känsla när känner att man är tillsammans med någon och inser att man verkligen hör ihop.
Vi bråkar och tjafsar som alla andra, men vi har något speciellt, vi har en gnista som är svår att släcka.
Vi har gått igenom en hel del men har aldrig varit så starka som vi är nu.

Jag trodde aldrig att jag skulle få vara såhär kär.
Kommer ihåg när jag var yngre och trodde att jag aldrig skulle få ha en pojkvän, aldrig få pussa någon och kalla den för raring eller att få hålla någon i handen.
Grät i kudden och tänkte att jag aldrig skulle träffa någon som var kär i mig.

Men nu har jag en, och honom släpper jag inte!

Jag hoppas att vi blir gamla och dementa ihop

Du och jag älskling
<3

Kommentarer
Postat av: Hachi

aww va fint skrivet. stort grattis till er

2010-09-14 @ 23:38:32
URL: http://hachisan.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack :)

2010-09-15 @ 09:39:35
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

vad sött! :D Allt bra med dig?

2010-09-15 @ 10:09:08
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Annica

grattis.. så känner jag för en kille, men vi höll ihop bara i 2 år 7 månader.. men jag tror vi hittar tillbaka till varandra igen :)

2010-09-15 @ 10:23:53
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det är bara bra med mig :)

Ja, då får man hålla tummarna då Annica :)

2010-09-15 @ 14:18:54
Postat av: Jennifer

HA! Dementa och skrynkliga ska vi alla bli :D Och sitta på Riva o lyssna på micke o nicklas som spelar :D

2010-09-15 @ 19:00:13
Postat av: Julia

Ja om jag blir dement vill ja ha en kompis att snacka en massa strunt med :P

2010-09-15 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0