Jag blir bara ledsen..

Just nu sitter jag i lägenheten och deppar.
Hade tänkt vara här och städa undan lite men det gör verkligen inge nytta, jag torkade precis av lite i köket men när jag gick in dit igen efter 5 min är det lika dammigt! Det är fan inge idé att städa medans de fortfarande håller på med renoveringen men jag hatar när det ser ut såhär! Jag mår skit av att se alla saker så dammiga och jag hatar när det är saker överallt..jag vill inte vara här men samtidigt vill jag göra det fint igen..
Jag saknar min fina lägenhet, min toa och badkar, jag kommer bli tokig om det inte är klart innan vi åker till Bulgarien!

Det va nog allt för mig, snart är det tvättstuga.
.


När det var städat och fint i lägenheten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0