Nu känns det som ett hem igen!

Jag och Micke har städat hela lägenheten idag :)
Det är så skönt att komma hem sen från Bulgarien och det är rent och fint!
Nu behöver vi lite städgrejer och nya mattor till hela lägenheten, försöker bli av med allt brunt&beige så nu ska det bli fina färgstarka mattor!


Snart ska jag ner till tvättstugan och sen ska vi handla lite.
Ha en bra dag :)
kram

Bilder på vardagsrummet






Blommorna har överlevt sommaren på balkongen men nu var det dags att ställa in dem så de inte fryser :)




Nya lampan :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad fint :) Jag skulle också vilja ha färgstarka mattor, lila eller grön ryamatta helst men min man vägrar =(

2010-09-15 @ 19:19:43
URL: http://nathalielidemalm.blogspot.com
Postat av: Julia

Ja det är samma för mig! Micke vill inte ha en massa färger, helst ska allt vara brunt :P

2010-09-15 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0