Nu var det ett tag sen..

Det är helg och jag är ledig :)
Sitter i lägenheten och kollar runt lite på datorn..

Kan uppdatera lite om badrumssituationen och det börjar närma sig nu! Kaklet är uppe men det fattas fortfarande toalett och badkar.  Vill bara få städa iordning så att vi kan flytta tillbaka hit!
Jag hoppas att allt är klart innan vi åker till bulgarien, det börjar också närma sig! :D

Den 18 åker jag och raringen och sen kommer vi hem en vecka senare :)
Det kommer bli så skönt att komma bort och bara få mysa själva i ett varmt land! God mat, sol, bad och fest är ju inte så pjåkigt!

Idag ska jag och Jennifer åka till Norrköping för att shoppa lite höstkläder.
Måste ha nya skor, leggings, långärmade tröjor, mössa och vantar :)
Vi hade tänkt Sthlm först men efter gårdagens utgång så kände vi båda att Norrköping är lite närmre, det är samma utbut men lite mysigare att kolla där :)

Imorgon är det tvättstuga som gäller och då ska jag börja plocka undan lite i lägenheten, det är ett lager med damm överallt och saker som ligger utspridda som efter en bomb, jag hatar när det är stökigt!
Senare på kvällen blir det tv:n och sen tidigt i säng eftersom måndagen börjar 06.45 på jobbet.

Jobbar måndag och är sen ledig tis-tors och då ska jag nog åka till Nykvarn för att låna en resväska av mamma och kanske ta en sväng till Södertälje, behöver växla pengar och kanske ta en fika med nån :)

Nu ska jag snart kila, ha en soft helg!
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0